نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 21:22

جانبازان سندزنده جهاد ملت ایران درمواجهه باتوطئه های دشمنان هستند

اراک-فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:جانبازان سند زنده جهاد بزرگ ملت ایران در مواجهه به توطئه های دشمنان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی عصر چهارشنبه در دیدار با جانباز سرافراز غلامرضا عابدی در اراک اظهار داشت: تعبیر شهدای زنده به حق شایسته جانبازان عزیز است و به برکت وجود جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی در دهه پنجم در اوج اقتدار و سربلندی هستیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه جانبازان سند زنده جهاد بزرگ ملت ایران در مواجهه با توطئه‌ها و فتنه انگیزی های دشمنان هستند، گفت: جانبازان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشند.

جانبازان سندزنده جهاد ملت ایران درمواجهه باتوطئه های دشمنان هستند

وی تأکید کرد: رهنمودهای جانبازان و حضور در کنار آنها برای مسئولین مایه افتخار و دلگرمی است و تاریخ انقلاب اسلامی پر از حماسه‌های درخشان جانبازان است

سردار کریمی با بیان اینکه جانبازان عزیز برای اعتلای اسلام و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش و مجاهدت نمودند، گفت: امروز جانبازان یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت در انقلاب اسلامی هستند و کامل‌ترین الگو برای نسل جوان در گام دوم انقلاب محسوب می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: غیرت دینی مهمترین شاخصه رفتاری جانبازان است و جانبازان با غیرت دینی توانستند در تاریخ ماندگار شوند و امروز وظیفه داریم شاخصه‌های رفتاری جانبازان و ایثارگران را در جامعه تبیین و نهادینه کنیم.

جانبازان سندزنده جهاد ملت ایران درمواجهه باتوطئه های دشمنان هستند

منبع: مهر
شناسه خبر: 1219502

مهمترین اخبار ایران و جهان: