نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 08:21

عملیات بازگشایی اتوبان شهیدآقابابایی اصفهان همچنان ادامه دارد+تصاویروفیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر عملیات بلوکاژ و بسترسازی و اتصال لوله به منهول در حال انجام است و پس از انجام عملیات پرسازی ترانشه و حفره ایجاد شده، ایمن‌سازی محل اجرایی می‌شود.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ادامه عملیات ترمیم ریزش اتوبان شهید آقابابایی اصفهان اظهار داشت: طی شب گذشته تا صبح امروز تخلیه فاضلاب از روی لوله و تعویض لوله آسیب دیده توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

 

وی افزود: در حال حاضر عملیات بلوکاژ و بسترسازی و اتصال لوله به منهول در حال انجام است  و پس از انجام عملیات پرسازی ترانشه و حفره ایجاد شده، ایمن‌سازی محل اجرایی می‌شود.

 

 

شیشه‌فروش بیان کرد: همچنان محور مسدود و تردد از محورها و خیابان‌های جایگزین و دسترسی‌های محلی که قبلاً توسط پلیس راهور و شهرداری تعیین شده و با نصب بنر و اعلام از صدا و سیما اطلاع‌رسانی شده، انجام می‌شود.

 

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: انجام عملیات به دلیل عمق لوله و حفره ایجاد شده، حجم فاضلاب و موقعیت خاص حادثه که در اتوبان بوده و عملا دسترسی سریع به امکانات را با مشکل مواجه می‌کرد و به دلیل ترافیک‌های اطراف از  پیچیدگی خاصی برخوردار بود.

 

وی تصریح کرد: همچنان عوامل پلیس راهور جهت کنترل ترافیک، سازمان آتش‌نشانی و شهرداری منطقه جهت ایمنی محل و ارایه خدمات پشتیبانی در محل مستقر هستند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1264790

مهمترین اخبار ایران و جهان: