نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 14:33

اجرای طرح کنترل محور مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مازندران

ساری- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از تنوع کشفیات حوزه قاچاق در اجرای طرح کنترل محور در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدپوراظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطین این پلیس در زمان اجرای طرح ابلاغی با رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسی صحت وسقم موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل محورهای مواصلاتی به صورت محسوس و نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران بیان داشت: در بازرسی‌های به عمل آمده، مأموران انتظامی به همراه رابطین این پلیس در سطح استان کشفیات مهمی در شهرستان‌های تنکابن، عباس آباد، قائمشهر، نکا، سوادکوه، میاندورود در حوزه چوب آلات جنگلی به میزان ۱۸ تن، فرآورده‌های جنگلی (تعداد ۵ هزار شاخه چلم) کالای سلامت محور (تعداد ۱۹ قوطی مکمل ورزشی و هزار عدد قرص و به میزان دو تن کود شیمیایی داشتند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ۱۴ نفر دستگیر، و ۹ دستگاه خودرو توقیف شد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند و اموال مکشوفه را به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و نمایندگان سازمان‌های مربوطه تحویل شد.

سرهنگ محمدپور در خاتمه بیان داشتند: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی فراجا در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با پلیس ضروری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1220846

مهمترین اخبار ایران و جهان: