نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 20:53

۱۰۰ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی استان از سوخت پاک استفاده می کنند.

معاون اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: در استان ایلام ۱۰۰ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی استان از سوخت پاک استفاده می‌ کنند.

علی طاهر سارایی معاون اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی  استان بر اساس ماده ۲ قانون هوا، ملزم به اجرای قانون هوای پاک هستند.

وی افزود: بر اساس ماده ۱۲ قانون هوای پاک، با آن دسته از واحدهایی که استاندارد های لازم را رعایت ننمایند برخورد قانونی انجام می گیرد.

معاون اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام ادامه داد: در استان ایلام ۱۰۰ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی استان باتوجه به وجود مثمر ثمر پالایشگاه گاز ایلام از سوخت پاک استفاده می‌کنند.

سارایی خاطر نشان کرد: اقدامات قابل قبول پالایشگاه گاز ایلام در زمینه‌های مختلف زیست محیطی  چشمگیر است و امیدواریم این اقدامات ارزشمند تداوم داشته باشد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه  انجام مقداری از تکالیف قانونی در خصوص هوای پاک توسط  پالایشگاه انجام شده است گفت: امیدواریم با انجام  تعداد باقی مانده این تکالیف که هم‌اکنون در حال اجراست  بتوانیم در راستای تداوم هوای پاک در استان ایلام قدم برداریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1203590

مهمترین اخبار ایران و جهان: