نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 22:18

جلوه بصری شهرک‌های صنعتی زیباسازی و انگیزه بخش شود

استاندار البرز از روسای هیات مدیره شهرک‌های صنعتی استان خواست تا با راه اندازی نیروگاه‌های سی اچ پی و پنل‌های خورشیدی در تولید برق مورد نیاز خود، خودکفا شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در نشست با روسا و اعضای هیات مدیره شهرک‌های صنعتی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) با هدف مهار تورم و رشد تولید اشاره کرد و حمایت خود را از تولید و رفع موانع تولیدکنندگان، صنعتگران و تجار استان در این مسیر اعلام کرد.

وی ادامه داد: برق منطقه ای باید نیاز صنایع به برق را تامین کند ولی با توجه به شرایط موجود و محدودیت هایی که در تولید برق وجود دارد، ضرورت دارد که شهرک ها نسبت به تولید برق مورد نیاز خود اقدام کنند.

عبداللهی گفت: راه اندازی نیروگاه های سی اچ پی و استقرار پنل های خورشیدی از جمله تجارب موفق بسیاری از واحدهای تولیدی است که شهرک های صنعتی می توانند در این رابطه اقدام کنند.

وی افزود: راه اندازی تصفیه خانه های فاضلاب در شهرک ها از جمله الزامات استان برای صرفه جویی در مصرف آب، افزایش بهره‌وری آب و صرفه اقتصادی برای واحدها محسوب می‌شود. 

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد که جلوه های بصری شهرک های صنعتی زیباسازی و انگیزه بخش باشند و همچنین واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت حفاظت و توسعه محیط زیست به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنند.

وی افزود: از صاحبان صنایع استان که همواره به نیروی کار ماهر نیاز دارند، انتظار می‌رود که در خصوص جذب نیرو و فرهنگ سازی در این رابطه طرح و برنامه بدهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1203746

مهمترین اخبار ایران و جهان: