نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 15:34

برنامه‌ریزی برای ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان در خوزستان

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان در سطح خوزستان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد استانی ثبت نام با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به امر نظارت راهبردی و عملکردی بر روند ثبت نام دانش آموزان خوزستان بیان کرد: ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو با شعار «ثبت نام مطلوب، عدالت محوری و خانواده مداری» انجام خواهد شد و بر این اساس آموزش و پرورش خوزستان از همه ظرفیت‌های عملکردی خود برای اجرای مفاد شیوه نامه ثبت نام استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به زمان بندی ثبت نام دانش آموزان توضیح داد: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از ۹ اردیبشهت ماه آغاز شده است، همچنین پایه هفتم به عنوان ورودی متوسطه اول از اول تیرماه آغاز خواهد شد و در ارتباط با ثبت نام میان پایه‌ها نیازی به حضور والدین برای انجام ثبت نام نخواهد بود.

حمیدی نژاد با اظهار اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان در سطح خوزستان صورت گرفته است، گفت: بر اساس دستورالعمل ثبت نام، فرآیند ثبت نام دانش آموزان ورودی دوره‌های تحصیلی در مداری دولتی و غیردولتی به صورت حضوری و الکترونیکی و از طریق سامانه sida.medu.ir و با مسئولیت مدیر مدرسه انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1211490

مهمترین اخبار ایران و جهان: