نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 16:40

کرملین: رژیم کی‌یف در جنایات علیه روسیه دست دارد

سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه ضمن محکوم کردن اظهارات مقام ارشد اطلاعاتی اوکراین اعلام کرد که «رژیم کی‌یف» در ارتکاب جنایت علیه مردم روسیه دست دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «روسیا-۱» اعلام کرد که مسکو مطمئن است کی‌یف در جنایت‌ها علیه روس‌ها دست دارد.

به گزارش خبرگزاری «تاس»، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه به اظهارنظر مقام ارشد اطلاعاتی وزارت دفاع اوکراین درباره آمادگی این کشور برای کشتن اتباع روسیه در مناطق مختلف جهان واکنش نشان داد.

دیمیتری پسکوف به شبکه روسیا-۱ گفت: «کاملا روشن است که رژیم کی‌یف پشت کشته شدن (اتباع و شهروندان روسیه) قرار دارد و فقط از این کشتار حمایت نمی‌کند بلکه آنها را سازماندهی و تحریک می‌کند و آنها را مرتکب می‌شود».

به گفته سخنگوی کرملین، اوکراین اساسا به حامی تروریسم تبدیل شده است و روسیه سیاست‌های خود را با به خاطر سپاردن این موضوع، ایجاد خواهد کرد.

وی با محکوم کردن اظهارات «کیریل بودانوف» رئیس بخش اطلاعاتی وزارت دفاع اوکراین اعلام کرد که این سخنان یک بار دیگر این موضوع را تایید کرد که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه حق داشت «عملیات نظامی ویژه» در اوکراین را آغاز کند.

دیمیتری پسکوف به این شبکه تلویزیونی روسیه گفت: «نیروهای اطلاعاتی ما می‌دانند بعد از این اظهارات، چه کاری باید انجام شود». سخنگوی کاخ کرملین افزود این اظهارنظرها، بی سابقه است و باید در کشورهای غرب و دیگر جاها محکوم شود.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1211746

مهمترین اخبار ایران و جهان: