نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 22:04

۱۵مرکز اقامتی جهت درمان اعتیاد در ایلام فعال است

مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: ۱۵ مرکز اقامتی میان مدت در ایلام با ساماندهی و درمان مصرف کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر سعی در کاهش و کنترل این بلای خانمان سوز دارند.

 حسین نورعلیوند مدیرکل بهزیستی ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: دستگاه حمایتی بهزیستی ایلام در راستای استقلال مالی مددجویان تحت پوشش این نهاد، توانمندسازی و اشتغال جامعه هدف را در اولویت برنامه های خود  قرار داده است.

وی افزود: این نهاد حمایتی جهت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه های عمده ای را همچون ساماندهی کودکان کار، زنان سرپرست خانوار، پیشگیری از خودکشی، اعتیاد، مشاوره کاهش طلاق، ارتقا سلامت جنسی زنان، طرح مادر و کودک در دست اجرا دارد.

مدیر کل بهزیستی ایلام ادامه داد: همچنین یکی از عمده ترین اهداف این مجموعه  کنترل و کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد است که در این راستا  علاوه بر آموزش‌های آگاه سازی، از طریق ۱۵ مرکز اقامتی میان مدت ساماندهی و درمان مصرف کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر سعی در کاهش و کنترل این بلای خانمان سوز دارد.

نورعلیوند در پایان گفت:در صدد افزایش همکاری این مجموعه با دادگستری  استان جهت  اعمال مجازات‌های جایگزین حبس به نفع جامعه هدف بهزیستی هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1221746

مهمترین اخبار ایران و جهان: