نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 12:49

ضعف و قوت‌های اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور/ ضعیف‌ترین و قوی‌ترین دستگاه‌ها در اجرای مصوبات

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس بهترین عملکرد در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور را آب منطقه ای معرفی کرد و افزود: ادارات کل گردشگری، ورزش و جوانان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضعیف ترین عملکرد را داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیرحسین جمشیدی، مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس با بیان اینکه بیش از هشتاد درصد دلایل اجرا نشدن برخی مصوبات زیرساختی کمبود اعتبارات است، تصریح کرد: شاید کمتر از بیست درصد ناشی از سوء مدیریت باشد.

وی دستگاه هایی را که کمترین درصد جذب اعتبارات و تسهیلات مرتبط به مصوبات سفر را داشتند به ترتیب اداره کل گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع دستی فارس، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی کرد.

مدیرکل فنی استانداری فارس افزود: مدیران فرهنگی فارس، هیچ کدام دیدگاه عمرانی ندارند.

وی جای خالی در خصوص کارخانه هایی که مورد بازدید قرار گرفتند گفت: این موارد اصطلاحا تصمیم نام دارند، جزء مصوبات نیستند اما پیگیری شده و می شوند.

به گفته مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس کارخانه های آزمایش، قندممسنی و کاغذسازی زاگرس از تصمیمات سفر هستند که در حوزه معاونت اقتصادی قرار دارند.

جمشیدی همچنین عملکرد سه دستگاه کمیته امداد امام خمینی، آب منطقه ای فارس و راه و شهرسازی را در اجرای تعهدات سفر مطلوب ارزیابی کرد و از آنها به عنوان سه دستگاه برتر نام برد.

وی پروژه‌هایی چون خط دوم آبرسانی به شرق شیراز، تکمیل و‌ ساماندهی محور نیریز قطرویه که چند سال پیش حادثه اتوبوس سربازان در آن رخ داده بود و تکمیل بیمارستان امام علی کازرون پس از بیش از ده سال را از جمله اقدامات شاخص در اجرای مصوبات سفر معرفی کرد.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1233246

مهمترین اخبار ایران و جهان: