نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 10:48

برگزاری پیش اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید در پارس‌آباد

پارس آباد - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد گفت: پیش اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت ۳ هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل امروز در شهرستان پارس آباد برگزار می‌شود.

‌سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پیش اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت ۳ هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل روز شنبه ۱۳ خرداد با حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی گفت: تجلیل از شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است.

فرمانده سپاه پارس آباد ادامه داد: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است و شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

پیرجاهد افزود: با امید به اینکه در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پاسدار واقعی ارزش‌ها و اهداف نظام مقدس اسلامی بوده و با عمل به دستورات و احکام الهی و منویات بزرگ مقام معظم رهبری، الگویی شایسته برای جوانان و همه آحاد ملت به شمار باشیم.

وی عنوان کرد: پیش اجلاسیه کنگره بزرگداشت ۳ هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در شهرستان پارس آباد با سخنرانی سردار مهدی سیاری جانشین سازمان اطلاعات سپاه، مداحی کربلایی عبدالله داداشی و شاعر اهل بیت کربلایی وفا منافی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1258302

مهمترین اخبار ایران و جهان: