نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 20:52

رگبار پراکنده و رعد و برق همچنان مهمان البرزی‌ها است

کرج- مدیرکل هواشناسی البرز گفت: تا انتهای هفته عصر و شب‌ها وزش باد شدید و لحظه‌ای، گرد و خاک، رگبار پراکنده و رعد و برق مورد انتظار است.

آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از گذر موج ناپایدار سطوح میانی با همراهی چینش فشار سطح زمین در منطقه البرز مرکزی است.

وی بیان کرد: به موجب آن تا انتهای هفته عصر و شب‌ها وزش باد شدید و لحظه‌ای، گرد و خاک، رگبار پراکنده و رعد و برق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز قسمتی ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک، رگبار و رعد و برق است، بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۳ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۶ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۲۳ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز قسمتی ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک، رگبار و رعد و برق است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۲۳ متر بر ثانیه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1268990

مهمترین اخبار ایران و جهان: