نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 16:28

دانش آموزان می توانند از لباس فرم سال گذشته استفاده کنند

یاسوج- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیران حق بستن قرارداد باواحدهای تولیدی راندارد و دانش آموزان می توانند از لباس فرم سال گذشته در سال تحصیل جدید استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال رحیمی بیدک ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: به مدت سه سال، طرح رنگ و مدل لباس فرم دانش آموزان قابل تغییر نخواهد بود و دانش آموزان می‌توانند از لباس‌های فرم سال گذشته استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان، اجباری در تهیه لباس فرم جدید ندارند، گفت: مدارس دولتی و غیردولتی از مصوبات جلسه تعیین لباس فرم در مدارس تبعیت می‌کنند.

رحیمی اظهار داشت: بستن هر گونه قرارداد با واحدهای تولیدی برای دوخت و تهیه لباس فرم مدارس، بر عهده انجمن اولیا و مربیان مدرسه است و تولید کنندگان لباس فرم مدارس باید به موقع و تا قبل از بازگشایی مدارس لباس‌ها را به دانش آموزان تحویل دهند.

وی افزود: لباس فرم توسط صنعت معدن و تجارت قیمت گذاری می‌شود و لباس‌ها باید با قیمت مشخصی به اولیای دانش آموزان اطلاع رسانی شود.

رحیمی اظهار داشت: تولیدی‌ها در صورت استفاده نکردن از پارچه مصوب و یا دوخت نامناسب، موظف به پرداخت خسارت به دانش آموزان هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277690

مهمترین اخبار ایران و جهان: