نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 13:03

توقیف پراید به سرقت رفته با تلاش مأموران یگان امداد تهران

فرمانده یگان امداد تهران از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید به سرقت رفته و دستگیری یک سارق خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سلمان آدینه‌وند فرمانده پلیس یگان امداد پایتخت گفت: خرداد ماه سال جاری، در راستای اجرای توسعه‌ی طرح ارتقای امنیت اجتماعی پایتخت، عوامل گشت انتظامی پلیس یگان امداد در منطقه جنوب تهران میدان آقانور در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شدند و پس از استعلام مبنی بر سرقتی بودن وسیله نقلیه تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد خودروی مذکور سابقه سرقت دارد که همین موضوع کافی بود تا مأموران یگان امداد دستور ایست را صادر کنند که خودروی مذکور متواری شده که در یک تعقیب و گریز طولانی با توجه به تمام علائم هشدار دهنده و با استفاده از اصل غافلگیری خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت عنوان کرد: عوامل گشت انتظامی پلیس امداد پس از بررسی بیشتر، یک دستگاه گوشی تلفن همراه هوآوی که دارای سابقه سرقت بود، از متهم کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: خودروی کشف شده به پارکینگ انتقال داده شده و قبض پارکینگ به همراه سارق و گوشی موبایل سرقتی با تنظیم صورت جلسه جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری ۱۶۹ شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1241490

مهمترین اخبار ایران و جهان: