نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 18:02

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) درشهرستان‌های اصفهان+تصاویر

مراسم سالگرد ارتحال جانسوز بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت قیام جاودانه پانزدهم خرداد و تجلیل از شهدای گرانقدر آن دوره با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی شهرستان‌های اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم سالگرد ارتحال جانسوز بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام جاودانه پانزدهم خرداد و تجلیل از شهدای گرانقدر آن دوره با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی شهرستان‌ها برگزار شد.

نایین

این مراسم در شهرستان نایین در آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع) برگزار شد.

 

 

حجت‌الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین در مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام جاودانه پانزدهم خرداد، اظهار کرد: سیره امام(ره) بزرگوار فقط معرفی یک شخصیت نیست بلکه راهنمای عمل ملت ایران و همه کسانی است که زندگی شرافتمندانه در سایه اسلام را برای خودشان انتخاب کردند و می‌خواهند انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه امام(ره) یک مکتب فکری و سیاسی ایجاد کرد و ملت شریف ایران این مکتب را پذیرفتند و در قلمرو آن حرکت کردند، بیان کرد: ادامه راه حضرت امام(ره) در این مکتب و نقشه راه بستگی به شناخت تمام ابعاد این بزرگوار دارد که اگر امام شناخته و شناسانده نشود راهش دچار مشکل خواهد شد.

مطهرخو ادامه داد: جوانان عزیز ما امروز معتقد به ما می‌توانیم هستند و باور دارند که می‌توانند عدالت اجتماعی را به طور کامل پیاده کنند و می‌توانند ایران را به یک کشور پیشرفته، ثروتمند و دارای قدرت متناسب با هویت تاریخی خودمان تبدیل کنند. 

سمیرم

در شهرستان سمیرم نیز سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال جانسوز بنیان‌گذار جمهوری اسلامی همراه با عطر افشانی گلزار شهدا با حضور مردم و مسؤولان در امامزاده ابراهیم(ع)  برپا شد.

 

نطنز

در شهرستان نطنز نیز این مراسم باشکوه با حضور مردم برپا شد و مردم با حضور در این مراسم با آرمان‌های امام(ره) تجدید بیعت کردند.

 

 

اردستان

همچنین مردم شهرستان اردستان نیز دوباره نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم ایستاده‌اند و در این مراسم با حضور خود پیام ایستادگی و مقاومت و تجدید بیعت را مخابره کردند.

 

 

پایان پیام/۶۳۱۳۸/ر

منبع: فارس
شناسه خبر: 1261546

مهمترین اخبار ایران و جهان: