نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 00:30

دریافت عوارض خودرو برای ورود به جنگل النگدره

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان نرخ عوارض ورود به جنگل النگدره را برای خودروهای سواری، ون، وانت بار، مینی بوس و اتوبوس اعلام کرد.

احمدعلی سالاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: عوارض ورودی خودروها به النگدره برای خودروهای سواری ۲۰ هزار تومان، برای خودرو های ون، وانت بار و مینی بوس ۴۰ هزار تومان و برای اتوبوس ۸۰ هزار تومان مصوب شده است.

 معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین استان، شهرداری گرگان موظف شده است تا محور النگدره را در تمام روزهای هفته به غیر از جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی بازگشایی کند‌.

وی با بیان اینکه این محور از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر بازگشایی می شود، گفت: در صورتی که خودرو بیش از چهار ساعت در پارک جنگلی النگدره اقامت داشته باشد به ازای هر ساعت مبلغ ۲۰ هزار تومان از پلاک های غیربومی و مبلغ ۱۰ هزار تومان از پلاک های بومی دریافت خواهد شد.

سالاری با اشاره به با الکترونیکی بودن سیستم پرداخت، بیان کرد: برای دریافت ورودی از نرم افزار استفاده خواهد شد و به هیچ وجه پرداخت نقدی انجام نمی شود.

سالاری گفت: طبق کتابچه طرح، ورود روزانه ۵۰۰ خودرو به محور پارک جنگلی النگدره مجاز است و در حال رایزنی برای نصب ظرفیت سنج در ورودی سروش جنگل و میدان دخانیات هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1226346

مهمترین اخبار ایران و جهان: