نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 12:21

تولید ثروت در دستور کار قرار دارد/ توانمندسازی نقاط کم برخوردار

سمنان- دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) کشور با بیان اینکه توانمندسازی نقاط کمتر برخوردار یک ضرورت است، گفت: تولید ثروت در روستاها بیش از پیش مورد تاکید قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ جمال الدین آبرومند پیش از ظهر چهارشنبه در نشست قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: مردم سمنان در دوران دفاع مقدس، حضور فعال و چشمگیر در جبهه‌های جنگ داشته و دِین خود را به مملکت و نظام ادا نموده و امروز لازم است تا متولیان امر و ما، بخشی از مشکلات و مسائل مردم این استان را برطرف کرده و کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه لازمه پیشرفت اقدامات و رسیدن به فاز عملیاتی اجرای این موارد در کمترین زمان ممکن، همکاری و مشارکت دوستان در مجموعه اجرایی استان و سپاه استان است، افزود: ما در قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع) از مجموعه سپاه استان و بسیج سازندگی در راستای تکمیل این موارد حمایت خواهیم کرد.

دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) کشور با بیان اینکه مجموعه استان ضرورت دارد تا در بحث تولید ثروت در روستاها بیش از پیش تاکید ویژه داشته باشد، چرا که با تولید ثروت‌، جغرافیای محروم از بین خواهد رفت، گفت: توافق های انجام شده با مؤلفه ها و جزئیات دقیق به همراه جغرافیای اجرا، تدوین، تکمیل و در نهایت اجرایی خواهد شد.

سردار سرتیپ دوم حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان نیز در سخنانی کوتاه ضمن بیان اینکه این استان با وجود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت، ششمین استان پهناور کشور است، گفت: این تعداد جمعیت در جغرافیای وسیع استان پراکنده شده و منجر شده تا با محرومیت ها مواجه باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1284390

مهمترین اخبار ایران و جهان: