نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 14:46

وقایع سیاسی، بیانگر اقتدار دیپلماسی نظام است

ائمه جمعه استان زنجان به وقایع سیاسی هفته گذشته از جمله حضور همزمان رهبران مقاومت در تهران، برگزار نشدن گردهمایی سالانه منافقین، حمله پلیس آلبانی به مقر این گروه تروریستی و ارسال پیام از غربی‌ها برای برقراری ارتباطات حسنه را بیانگر اقتدار دیپلماسی نظام دانستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان به وقایع سیاسی هفته گذشته از جمله حضور همزمان رهبران مقاومت در تهران، برگزار نشدن گردهمایی سالانه منافقین، حمله پلیس آلبانی به مقر این گروه تروریستی و ارسال پیام از غربی‌ها برای برقراری ارتباطات حسنه را بیانگر اقتدار دیپلماسی نظام دانسته و کاهش سن اعتیاد و درگیر شدن خانم‌ها با این بلای خانمانساز را مصیب بزرگ دانسته بر ضرورت نظارت بر اصناف تاکید کردند.

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور، امام جمعه خرمدره با بیان اینکه وحدت میدان در فلسطین، نوید صفحات درخشان از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و محور مقاومت در غرب آسیا (خاورمیانه) است، اظهار کرد: حضور رهبران جهاد اسلامی و حماس در تهران و دیدار با رهبر انقلاب و رئیس جمهور و رئیس مجلس و دبیر شورای امنیت ملی و سردار قاآنی، پیام‌های زیادی را باخود به همراه دارد.

امام جمعه خرمدره افزود: حضور همزمان دو رهبر اصلی مقاومت در تهران و پاسخ غافلگیر‌کننده مقاومت در اردوگاه قهرمان جنین، از نمودهای بارز وحدت میادین است که قطعا بر حیرت و عجز رژیم جعلی و رو به زوال صهیونیستی خواهد افزود.

همچنین حجت‌الاسلام مهدی منصوری هم در خطبه‌های نماز این هفته با اشاره به در پیش بودن روز عرفه گفت: این روز درس‌های بزرگی از جمله مقاومت و جدا نبودن دین از سیاست دارد که باید مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه قیدار با تاکید بر اینکه از لحاظ اجتماعی ارتباط مستقیمی بین استفاده از موادمخدر و توسعه جرائمی مثل شرارت، سرقت و اعمال منافی عفت وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر مصیبت بزرگی که ما امروز با آن مواجه هستیم کاهش نرخ سن مصرف کنندگان مواد مخدر و روان‌گردان‌ها و آلوده شدن خانم‌‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در امر مبارزه با مواد مخدر در عرصه جهانی پرچم‌دار است و بیش از 3هزار و 850 شهید و 12هزار و 500نفر جانباز تقدیم کرده است، ادامه داد: امروزه برای مبارزه با مواد مخدر و روان گردان‌ها یک جهاد مقدس لازم است که در این جهاد همه باید مشارکت  داشته باشند.

همچنین حجت‌الاسلام مهدی منصوری، امام جمعه طارم هم در خطبه‌های نماز این هفته در بین مردم بودن را یک ضرورت برای در جریان مطالبات مردمی قرار گرفتن دانست و افزود: در میان مردم بودن، دسترسی را تسهیل بخشیده و به مردم امکان می‌دهد مشکلات خود را راحت‌تر با مسؤولان در میان بگذارند.

امام جمعه طارم با تبریک سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی در تیر سال 1360 و با گلایه از اینکه این اداره در طارم به مدت یکسال بدون مسؤول رها شده است، تاکید کرد: امیدوارم مسؤول این اداره هر چه سریع‌تر معرفی شود چرا که بدون مسؤول بودن یک اداره رسمی قابل قبول نیست.

وی بر لزوم تشدید نظارت بر فعالیت اصناف تاکید کرد و گفت: گرانی موجود در بازار با نظارت و البته با همکاری صنوف کنترل خواهد شد.

منصوری به وقایع سیاسی روی داده در هفته گذشته از جمله برگزار نشدن گردهمایی سالانه منافقین و همچنین حمله پلیس آلبانی به مقر این گروه تروریستی اشاره و تصریح کرد: تجدید روابط ایران و عربستان، پیام‌های غربی‌ها که به دنبال براندازی نیستند و ... همه بیانگر اقتدار موفقیت دیپلماسی انتخاب شده برای نظام است.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1303802

مهمترین اخبار ایران و جهان: