نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 09:59

راهیابی گروه سرود طاها لارستان به مرحله نهایی مسابقه تلویزیونی «همآهنگ»

گروه سرود طاها لارستان به مرحله نهایی برنامه تلویزیونی «همآهنگ» راه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، در قسمت ۲۵ برنامه تلویزیونی همآهنگ، اجرای هنرمندان گروه طاها لارستان از شبکه افق سیما پخش شد.

در این برنامه، نوجوانان گروه سرود طاها لارستان، با اجرای عالی که با زبان لاری ارائه دادند، با کسب چراغ سبز داوران از پنج داور به مرحله نهایی برنامه تلویزیونی  همآهنگ رسیدند.

گفتنی است به انتخاب داوران مسابقه تلویزیونی همآهنگ، دو نفر از اعضا گروه سرود طاها لارستان به نام‌های اخضری و حاجیانی نیز به تیم ملی راه یافتند.

پس از کسب این موفقیت بزرگ فرهنگی، احسان تابنده سرپرست گروه طاها لارستان به خبرنگار فارس در لارستان اظهار داشت: الحمدلله که رسالت فرهنگى و هنرى این بچه ها و مجموعه طاها باعث سربلندى مردم لارستـان شد و این اداى دینى بود که توانستیم در قامت هنر و از قاب تلویزیون براى مردم لارستان انجام دهیم.

وی افزود: بسیار خرسندیم از اینکه با زبان هنر جایگاه زبان لارى و حلوا مسقطى را به عنوان سوغات اصیل لارى، این چنین براى لارستـان و مردمان فهیمش به یادگار در رسانه ملى تثبیت کنیم.

به گزارش فارس، گروه سرود طاها لارستان از گروه‌های برجسته فرهنگی و هنری محسوب می‌شود که توانسته طی یک دهه اخیر با تهیه و تنظیم آثاری فاخر و ارزشمند، در سطح کشور و رسانه ملی به بهترین نحو ممکن بدرخشد.

پایان پیام/ س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1317190

مهمترین اخبار ایران و جهان: