نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 15:09

خاطرات فرماندهان و دلاوران دهلرانی در تاریخ استان ایلام می درخشد

ایلام-فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام گفت: خاطرات فرماندهان و دلاوران دهلرانی در تاریخ استان ایلام می درخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی ظهر پنجشنبه با حضور در جمع بسیجیان شهرستان دهلران با تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت و تمجید از نقش مردم دهلران در دوران دفاع مقدس و پاسداری از انقلاب گفت: دهلران قدمگاه مقام معظم رهبری، حاج حسین خرازی و شهدای دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: این مردم شریف، انقلابی، اصیل و دیندار و متدین هستند و این خصیصه‌های آنان به سال‌های قبل از انقلاب برمی‌گردد و ریشه در تاریخ این منطقه دارد. افتخارات زیادی در این دیار ماندگار شده است. گردان ۵۰۵ محرم نقطه اوج و افتخار استان ایلام است اولین گردانی است که در استان تشکیل شد و بچه‌های دهلران و آبدانان و دره شهر اولین‌هایی بودند که به آن پیوستند.

فرمانده سپاه ایلام اضافه کرد: دهلران با ۲۲۰ کیلومتر مرز مورد طمع ضدانقلاب و جریانات برانداز بوده و هست. ولی شما با بصیرت انقلابی خود آنان را ناامید و مأیوس کرده‌اید و بنده تمام قد از شما سپاسگزارم که همچنان پای نظام و انقلاب و شهیدان ایستاده‌اید.

سردار شاکرمی عنوان کرد: بسیجیان فعلی از همان نسل دفاع مقدس هستند که به فرمان امام (ره) لبیک گفتند و مجاهدان راه حق هستند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان و مزدوران وابسته و خودفروخته در دهلران جولان دهند.

وی گفت: جنگ امروز جنگ ترکیبی است و دارای ابعاد پیچیده جنگ شناختی، سایبری و نظامی است. جنگ شناختی بر تغییر تفکر مردم متمرکز می‌شود.

وی اضافه کرد: در جریان اغتشاشات سال گذشته دشمن تمام توان خود را بکار گرفته بود که نظام را ساقط کند. ردپای سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس، منافقین و سلطنت طلب‌ها به خوبی مشهود بود آنها می‌گفتند سال ۱۴۰۱ براندازی شکل می‌گیرد و جنگ ترکیبی را منطقه‌ای کردند، در کردستان در سیستان و بلوچستان، و کلیت کشور را در گیر یک جنگ ترکیبی کردند.

فرمانده سپاه استان عنوان کرد: امروز انقلاب سربلند و عزتمند است. آلبانی نشین‌های مسخ شده که گله‌ای زندگی می‌کردند و ماهیتی ندارند شکست خوردند.

وی گفت: ضدانقلاب برای بدنام کردن نظام و بسیج به افراد فرومایه و حقیر متوسل می‌شود و به اماکن مذهبی هتک حرمت می‌کنند و آن را به بسیج نسبت می‌دهند. بسیج همواره در کنار مردم است اگر سیل است اگر زلزله است بسیج در میان صحنه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1317590

مهمترین اخبار ایران و جهان: