نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 12:26

همراهی و همدلی سپاه و دستگاه قضایی بهمئی در راه ایجاد امنیت پایدار

در نشست جانشین سپاه بهمئی و رئیس دستگاه قضایی این شهرستان بر استمرار همدلی این دو نهاد و دستگاه تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی؛ جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهمئی به همراه مجموعه سبز پوشان سپاه به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس دادگستری شهرستان بهمئی دیدار و گفتگو کردند.

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی از حضور جانشین فرمانده سپاه و هیئت همراه تقدیر کرد و گفت: در ایام مقدسی به سر می بریم چه از جهت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و چه گرامیداشت حماسه پد خندق، چرا که شهداء با نثار خونشان انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

جاوید ریحانی افزود: در همان اوایل انقلاب نیز تحریم ها، فتنه ها و دسیسه های دشمنان وجود داشت و دشمنان از هر روشی برای نابودی انقلاب اسلامی تلاش می کردند، لذا در کنار این موارد به دنبال حذف عالمان و نخبگان کشورمان بودند و دست به ترورهای ناجوانمردانه بسیاری زدند که به نوعی انقلاب را از مسیر آرمان و اهدافش منحرف کنند.

وی ادامه داد: اما همه دنیا دیدند که به کوری چشم دشمنان، انقلاب ما با خون شهیدانش آبیاری شد و شجره طیبه انقلاب روز به روز هم پربارتر و تناورتر شد.

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی بیان کرد: سپاه از جنس مردم و در کنار مردم است.

 ریحانی در ادامه به تشریح بخشی از اقدامات دادگستری شهرستان پرداخت و ابراز داشت: مایه خوشحالی است که مردم به اقدامات قاطع دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان امیدوار شده اند و به طور یقین عزم دستگاه قضایی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، اجتماعی و سایر حوزه ها جدی است.

وی در پایان بیان کرد: یک نوع همکاری و هماهنگی خوبی بین تمام دستگاهای نظامی و انتظامی و قوه قضائیه هست که روز به روز باید بیشتر و جدی تر شود تا با تمام قوا بتوانیم در مقابل ظلم و فساد ایستادگی و مبارزه کنیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهمئی گفت: این ایام به گرامیداشت حماسه غرور آفرین پدخندق نامگذاری شده است عملیاتی در اواخر دوران دفاع مقدس به وقوع پیوست و یاد و نام شهداء و رزمندگان این عملیات هم ماندگار و جاودانه شد.

سرهنگ داوود بهزادی زاده افزود: به نوبه خود هفته قوه قضاییه را به دستگاه قضا تبریک عرض می‌کنم در حادثه تروریستی هفتم تیرماه سال 60 شهید بهشتی و 72 تن از یارانشان مظلومانه به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهمئی تصریح کرد: اگر امروز نام شهید بهشتی هنوز بعد از سال ها می درخشد از عدالت خواهی، حق طلبی و دشمن شناسی این شهید والامقام است.

بهزادی زاده عنوان کرد: دستگاه قضا جایگاه ویژه ای در نظام جمهوری اسلامی دارد و همواره مردم با نگاهی امیدوارانه به آن می نگرند و باید تلاش کنیم این دیدگاه نیز صیانت شود.

وی اظهار کرد: بخش مهمی از امنیت جامعه مربوط به دستگاه قضاست، که این موضوع به شایستگی قابل لمس بود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهمئی خاطرنشان کرد: مجموعه دادگستری شهرستان در خط مقدم امنیت حضور داشتند و شهروندان نیز از عملکرد دستگاه قضا بسیار راضی هستند.

بهزادی زاده بیان کرد: مجموعه سپاه و بسیج تعاملات بسیار سازنده ای با دستگاه قضا دارند که این همدلی ها و هم افزایی ها برای ایجاد آرامش و امنیت پایدار نیز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1305302

مهمترین اخبار ایران و جهان: