نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 13:19

اما و اگرهای صعود ایران به فینال/ شاگردان عطایی محکوم به پیروزی

تیم ملی والیبال ایران برای صعود به فینال رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال برابر تیم والیبال هلند که در جایگاه هشتم قرار دارد، محکوم به برد است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال کشورمان در هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با کسب یک برد و چهار امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت. شاگردان عطایی در هفته نخست رقابت‌ها انتظارات را برآورده نکردند و اهالی والیبال امیدوار بودند در هفته دوم رقابت‌ها بلندقامتان ایران نتایج قبل را جبران کنند.

تیم ملی والیبال در هفته دوم این مسابقات به مصاف تیم‌های آلمان، ایتالیا و آمریکا رفت و به دو شکست و یک پیروزی رسید. شاگردان عطایی در اولین بازی هفته دوم رقابت‌ها مقابل آلمان پیروز میدان شدند اما در ادامه برابر آمریکا و ایتالیا با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند و در حال حاضر در رده دهم جدول قرار دارند.

تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال امروز از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هلند می‌رود؛ در حال حاضر هلند در لیگ ملت‌های والیبال در جایگاه هشتم ایستاده و شاگردان عطایی برای اینکه به فینال صعود کنند باید موفق به شکست هلند شوند تا فاصله خود را با تیم‌های برتر کم کنند.

هفت تیم برتر جدول رده‌بندی به همراه تیم لهستان که میزبان مسابقات در هفته آخر است راهی مرحله فینال لیگ ملت‌های والیبال می‌شوند و به همین خاطر ملی‌پوشان ایران باید تیم هلند که در جایگاه هشتم قرار دارد را شکست دهند تا شانس صعود به فینال را زنده نگه دارند.

در حال حاضر تیم‌های هلند، صربستان و ایران که به ترتیب در جایگاه هشتم تا دهم جدول رده‌بندی هستند برای صعود به فینال رقابت تنگاتنگی با هم دارند.

جدول رده‌بندی لیگ ملت‌های والیبال به شرح زیر است:

۱) ژاپن با کسب ۲۰ امتیاز

۲) آمریکا با کسب ۱۸ امتیاز

۳) اسلوونی با کسب ۱۸ امتیاز

۴) ایتالیا با کسب ۱۵ امتیاز

۵) آرژانتین با کسب ۱۵ امتیاز

۶) لهستان با کسب ۱۱ امتیاز

۷) برزیل با کسب ۱۳ امتیاز

۸) هلند با کسب ۱۱ امتیاز

۹) صربستان با کسب ۹ امتیاز

۱۰) ایران با کسب ۷ امتیاز

۱۱) فرانسه با کسب ۶ امتیاز

۱۲) کانادا با کسب ۵ امتیاز

۱۳) بلغارستان با کسب ۵ امتیاز

۱۴) آلمان با کسب ۴ امتیاز

۱۵) کوبا با کسب ۳ امتیاز

۱۶) چین با کسب ۲ امتیاز

منبع: مهر
شناسه خبر: 1305290

مهمترین اخبار ایران و جهان: