نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 21:20

بهانه و تأخیر در پرداخت حقوق آبداران و راهداران قابل قبول نیست

اردبیل- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: تأخیر در پرداخت حقوق پنج میلیون تومانی آبداران و راهداران غیر قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار مهر، یعثوب نژادمحمد عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: تکمیل ساختمان دولت در سرعین و سه شهر دیگر با اولویت در حال انجام است که امیدواریم امسال با تأمین اعتبار مورد نیاز این ساختمان‌ها آماده بهره برداری شود.

وی تصریح کرد: با شناسایی ساختمان‌های مازاد تلاش بر این است تا با توافق دستگاه‌های اجرایی این ساختمان‌ها در اختیار دستگاه‌ها و اداراتی که به فضای اداری نیاز دارند، تحویل داده شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل به مشکل پرداخت حقوق اندک آبداران و راهداران اشاره کرد و گفت: باید عقد قرارداد به نحوی باشد تا در پرداخت حقوق آنها به ویژه در ماه‌های پایانی سال به مشکلی برخورد نکنیم.

نژادمحمد افزود: به هیچ وجه تأخیر در پرداخت حقوق اندک این نیروها قابل قبول نیست و آبفای استان در کنار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید تدبیری بیندیشند تا در کمترین زمان پرداخت حقوق این افراد تلاشگر را شاهد باشیم.

وی با انتقاد از همراهی نکردن فرمانداران در شناسایی اموال مازاد دولتی خاطرنشان کرد: ما اهتمام جدی در بحث مولدسازی داریم و برای استان نیز سهمیه ۲ هزار میلیارد تومانی در این زمینه پیش بینی شده تا تجهیز منابع استان را از این محل شاهد باشیم.

نژادمحمد در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: فرمانداران باید در شناسایی اموال مازاد و استفاده از ظرفیت فروش این اموال و بحث مولدسازی پیشقدم شده تا ما بتوانیم شرایط مطلوب و مناسبی را در تأمین اعتبارات تکمیلی برخی پروژه‌ها شاهد باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل بیان کرد: پرداختی حقوق، مزایا و سایر هزینه‌های جاری دستگاه‌های استانی در سه ماهه اول امسال به موقع انجام شده و مشکل خاصی را در این حوزه شاهد نیستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306390

مهمترین اخبار ایران و جهان: