نیوز سیتی!
30 خرداد 1402 - 08:44

جهادتبیین وظیفه مهم مدیران است/تزریق ناامیدی نوک پیکان اهداف دشمن

بیرجند- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی جهاد تبیین و امید آفرینی را وظیفه مهم مدیران دانست و گفت: ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه از برنامه های اصلی دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر ناصری شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه را یکی از برنامه‌های دشمن دانست و افزود: مدیران باید با شفاف سازی و ارائه خدمات دولت به مردم، در راستای امیدآفرینی تلاش کنند.

وی توجه به جهاد دشمن را راه مقابله با نیرنگ‌های دشمن دانست و گفت: همچنین راه تقویت ایمان در جامعه، ترویج و تقویت فریضه نماز است.

ناصری با بیان اینکه باید اطلاعات تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای اهمیت به نماز در سامانه سجاده ثبت شوند، گفت: بی توجهی به نماز در دستگاه‌ها قابل قبول نیست.

فرماندار شهرستان فردوس هم در این جلسه با بیان اینکه وظیفه مسئول در جمهوری اسلامی توجه به مردم و اجرای وظایف اسلامی است، گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم تا نماز در محیط اداری به صورت جماعت اقامه شود.

مهدی روشن با ارائه گزارشی از اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان، ادامه داد: با شعار تحول، شاهد اقدامات و جهش‌های خوبی در شهرستان هستیم که در حوزه مسکن، صنعت، کشاورزی، راه‌ها، آب و فاضلاب و اشتغال کاملاً مشهود است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296902

مهمترین اخبار ایران و جهان: