نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 10:17

سردار رادان: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای هنجارشکن ارزش‌های دینی مردم را به سخره بگیرند

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای هنجارشکن ارزش‌های دینی و امنیت مردم را به سخره بگیرند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، آیین نکوداشت شهدای فراجا با حضور مقامات لشکری و کشوری در سالن کوثر ستاد فراجا برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم با عرض خیر مقدم به خانواده‌های شهدای پلیس اظهار داشت: فرماندهی کل انتظامی کشور مفتخر است که برای تأمین امنیت و آرامش و آسایش مردم مشتاقانه امنیت و آرامش خود را فدای مردم کرده و با گذشت از جان و گذر از خون خود آسایش مردم را تقدیم آنها می کند شهدایی که در مکتب اباعبدالله الحسین با پرچمدار انقلاب و رهبری عهد و پیمان بستند و جان خود را فدای آسایش و آرامش مردم کردند.

وی گفت: ۲۰ شهید عرصه نظم و امنیت که در خدمت خانواده‌های آنان هستیم و دو شهید جانباز از شهدایی هستند که خون آنها برای تامین امنیت در ۹ استان کشور فدا شد و ۱۰ شهید انتظامی و ۱۰ شهید مرزبانی مسیر مبارزه با قانون شکنان و هنجارشکنان درحوزه انتظامی روشن کردند.

سردار رادان افزود: برجک مزه‌سر یکی از جلوه‌های ویژه بود که فرزندان ما در مرزبانی آفریدند،ده ها نفر سراپا مسلح به یک برجک مرزی در نقطه صفر مرزی حمله می کنند. برجک محاصره شده و با سلاح‌های مختلف حمله می کنند، افراد مسلح بسیار تلاش می کنند تا رزمندگان را به تسلیم بکشند و اسیر کنند اما  بچه‌های ما با نه گفتن حمله را آغاز کرده و مقاومت جانانه و مردانه می کنند تا جایی که در این مبارزه تعدادی که تلاش کنند خود را به برجک برسانند درگیری را بر خود سخت دیده و به زحمت می‌افتند.

وی افزود: وقتی تمام خون مرزبانان برجک مزه‌سر را رنگین کرد زمان پایان درگیری فرا رسید و این پایان مصادف شد با شهادت همه مرزبانان مستقر در برجک مزه‌سر‌.

 

این خبر در حال تکمیل است.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1307346

مهمترین اخبار ایران و جهان: