نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 11:03

جشن ملی وصال در نصف‌جهان برگزار شد

جشن ملی ازدواج با عنوان «جشن وصال» در دومین روز هفته ازدواج در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در جشن ملی وصال با تبریک به مناسبت حلول ماه ذیحجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: بنده به نوبه خود پیوند مبارک زوج‌های جوان را در این ماه مبارک، تبریک عرض می‌کنم و برای ایشان آرزوی خوشبختی و سعادت دارم.

وی ادامه داد: امیدوارم موانع سر راه ازدواج همه جوانان این مرز و بوم برطرف شود و همواره زندگی سراسر خوشی و شادکامی را تجربه کنند.

محمدی با بیان اینکه جشن ملی وصال همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار شد، افزود: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با همکاری دیگر واحدهای این اداره، باشگاه‌های ورزشی فولادمبارکه سپاهان، ذوب آهن، گیتی‌پسند، سازمان‌های مردم نهاد جوانان بستری را فراهم کرد که این جشن ملی در اصفهان بسیار باشکوه برگزار شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست استاندار و معاونان وی به طور منظم برگزار می‌شود که در راستای رفع مشکلات جوانان به ویژه حوزه ازدواج اتفاقات خوبی در استان اصفهان رخ داده است، سال ۱۴۰۱ همه اعتبارات حوزه ازدواج جذب شد و امسال نیز در تلاش هستیم اعتبارات تسهیلاتی در این حوزه جذب شود.

وی با اشاره به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان در استان اصفهان گفت: تعداد زیادی سازمان‌ مردم نهاد جوانان در حوزه‌های مختلف اجتماعی به ویژه حوزه ازدواج فعالیت‌های چشمگیری را ارائه دادند که قابل تقدیر و تشکر هستند.

محمدی خاطرنشان کرد: امیدوارم با هم افزایی و همراهی دیگر دستگاه‌ها موانع سر راه ازدواج جوانان کاهش یابد و در آینده نزدیک با فرزندآوری این عزیزان شاهد ایرانی جوان و سرافراز باشیم.

به گزارش فارس، جشن ملی وصال همزمان با دومین روز هفته ازدواج با حضور جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر مسؤولان استان اصفهان در تالار پهلوان مرتضی سیف‌زاده برگزار شد.

در این جشن باشکوه سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهور به صورت وبینار پیرامون آیین گرامی‌داشت هفته ازدواج سخنانی را ایراد کرد.

این جشن با شعار «آسان و آسمانی» با برنامه‌های متنوع از جمله اجرای نمایش طنز و سرود برگزار شد.

جشن ملی ازدواج (جشن وصال) امسال به طور همزمان در ۳۰۰ شهر کشور و با حضور ۲۴۰۰ زوج برگزار شد که عمده زوجین از دانشجویان بودند.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1302190

مهمترین اخبار ایران و جهان: