نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 14:08

معضل جای پارک اطراف بیمارستان آتیه حل می‌شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از ساخت پارکینگ در کنار بیمارستان آتیه خبر داد.

نوید خاصه‌باف مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به تفاهم نامه امضا رسیده برای ساخت پارکینگ گفت: تفاهم‌نامه‌ای با یکی از بانک‌ها جهت ساخت پارکینگ در کنار بیمارستان آتیه منعقد شده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که بانک در کنار بیمارستان آتیه دارای یک برج است که کسری پارکینگ دارد بر همین اساس شهرداری تهران جهت تامین پارکینگ بیمارستان آتیه و پارکینگ برج، با بانک تفاهم‌نامه‌ای را به امضا رسانده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران درباره مفاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: در ضلع شمال شرقی بیمارستان آتیه شهرداری تهران دارای زمینی است که بانک اعلام آمادگی کرده است تا در آن زمین یک پارکینگ زیرسطحی با ظرفیت هزار جای پارک بسازد.

خصه باف درباره ساخت پارکینگ های دیگر در تهران گفت: در حوزه پارکینگ سازی، بخش خصوصی کمتر ورود پیدا می‌کند اما برای پارکینگ نیایش بودجه عمرانی اختصاص یافته است و در کمتر از یک ماه آینده تفاهم نامه‌ای با بنیاد مسکن جهت ساخت پارکینگ حرم حضرت عبدالعظیم با ظرفیت ۴ هزار جای پارک در ضلع جنوبی حرم مطهر منعقد می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1282690

مهمترین اخبار ایران و جهان: