نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 21:18

حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در قدس اشغالی+فیلم

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تجمع فلسطینیان در حمایت از یک شهروند فلسطینی اهل قدس و اعتراض به حکم تخریب منزل وی را به خشونت کشیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تجمع فلسطینیان در محله سلوان واقع در جنوب مسجدالاقصی را به خشونت کشیدند. این تجمع در حمایت از نضال الرجبی، شهروند فلسطینی ساکن قدس و اعتراض به صدور حکم تخریب منزل وی از سوی مقامات صهیونیست صورت پذیرفته بود.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی فلسطینیان حاضر در این تجمع را به شکل وحشیانه‌ای مورد ضرب‌وشتم قرار دادند و برای متفرق‌کردن جمعیت از بمب‌های صوتی استفاده کردند.

علاوه بر این، نظامیان صهیونیست با یورش به مصلی باب‌الرحمه مسجدالاقصی، ضمن بی‌احترامی به این مکان مقدس، اقدامات تحریک‌آمیزی را صورت دادند.

همچنین گزارش‌ها از وقوع درگیری میان جوان فلسطینی و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در کفر قدوم واقع در شرق قلقیلیه حکایت دارد، اما از آسیب‌های ناشی از این درگیری‌ها گزارشی مخابره نشده است.

در مناطقی از مسافر یطا واقع در الخلیل نیز، شهرک‌نشینان صهیونیست، فلسطینیان را مورد تعرض قرار دادند و ۱۲ فلسطینی را مصدوم کردند.

در منطقه «سده الثعله» شهرک‌نشینان، شهروندان و چوپان‌های فلسطینی را مورد ضرب‌وشتم قرار دادند، اما با مقابله جوانان فلسطینی مواجه و مجبور به ترک منطقه شدند.

در منطقه «التوانه» نیز چندین فلسطینی توسط شهرک‌نشینان مورد تعرض قرار گرفتند. پس از این درگیری‌ها نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به خانه فلسطینیان، نسبت به بازرسی منازل آنان اقدام کردند.

خبر دیگر اینکه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دو شهروند فلسطینی را در شهرک سبسطیه واقع در شمال‌غرب نابلس بازداشت کردند. این اقدام پس از یورش شهرک‌نشینان مسلح به منزل این فلسطینیان صورت گرفت.

در شهرک السموع واقع در جنوب الخلیل نیز، شهرک‌نشینان صهیونیست یک جوان فلسطینی را مورد ضرب‌وشتم قرار دادند و پس از این اقدام شهرک‌نشینان، نظامیان صهیونیست با یورش به منطقه، این جوان مصدوم فلسطینی را دستگیر کردند.

صبح امروز نیز، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در طولکرم و نابلس یورش بردند که با مقابله مسلحانه مبارزان مقاومت در این مناطق مواجه شدند.

در ادامه تعرض‌های شهرک‌نشینان صهیونیست نیز، در اقدامی عامدانه، شهرک‌نشینان، اراضی متعلق به فلسطینیان در روستای نحالین واقع در غرب بیت‌لحم را با فاضلاب آلوده کردند. این در حالی است که در این اراضی، یک چشمه آب وجود دارد و انواع محصولات کشاورزی توسط فلسطینیان کشت می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1361602

مهمترین اخبار ایران و جهان: