نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 17:42

بابت حواشی همایش پیاده‌روی عذرخواهی می‌کنیم/با متخلفین برخورد شود

کرج- رئیس شورای اسلامی شهر کرج بابت حواشی همایش پیاده روی خانواده و محیط زیست عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر علی قاسم پور عصر یکشنبه در ابتدای یکصد و یازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مشاوران، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: در جریان برگزاری همایش پیاده روی با برنامه ریزی شهرداری کرج در هفته گذشته، اتفاقی به وقوع پیوست که بار دیگر، نام شهرداری و شورای ششم را در فضای رسانه‌ای بر سر زبان‌ها انداخت.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن عذرخواهی از مردم متدین، انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه کرج به سهم خود و به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر اذعان کرد: حق این بود که با توجه به اینکه شورای شهر در برنامه ریزی و اجرای این برنامه نقشی نداشت، مجموعه مدیریت شهری که خود را منتسب به جریان انقلابی می‌داند، به طور رسمی از مردم عذرخواهی می‌کرد.

قاسم پور تاکید کرد: شهرداری کرج باید برخوردی در شأن این اتفاق داشت نه برخوردهای سطحی، کم عمق و بی اثر مانند ماجرای قبلی که با فردی برخورد شد که نه پشتوانه‌ای داشت و نه شاید تقصیری بر گردن او بود. به نظر می‌رسد این بار هم، بررسی کردند تاببینند چه کسی از همه بی آدم تر و کم پشتوانه تر است که با او برخورد شود.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رفت به گونه‌ای این مراسم برنامه ریزی و اجرا می‌شد که اتفاقی رخ ندهد که مردم مؤمن و انقلابی کرج وخانواده های معظم شهدا را آزرده خاطر کند. ما به سهم خود یک بار دیگر از مردم این شهر عذرخواهی می‌کنیم، اگرچه سهم دیگران درجای خود باقی است، امید آن می‌رود با برنامه ریزی های مناسب، دیگر شاهد این گونه اتفاقات در شهر نباشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277902

مهمترین اخبار ایران و جهان: