نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 09:54

یک ماساژور ایرانی- آمریکایی در اردوی تیم ملی ایران!

به دنبال عدم صدور ویزای آمریکا برای کادر پزشکی تیم ملی والیبال ایران و با هماهنگی‌های انجام شده فیزیوتراپیست و ماساژور ایرانی – آمریکایی در آناهایم به کادر فنی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران ظهر روز یکشنبه به وقت محلی وارد آناهایم شد. کاروان والیبال کشورمان پس از پروازی ۱۱ ساعته و سفر زمینی یک ساعته به محل اقامت خود در آناهایم رسید.

با توجه به اینکه آمریکایی‌ها به هیچیک از کادر پزشکی تیم ملی ایران شامل نیما ده‌پناه پزشک، رضا قلی‌پور فیزیوتراپ و حمزه فتحی ماساژور تیم ملی ویزا ندادند، با هماهنگی‌های انجام شده با مجید ساعدی‌فر یک فیزوتراپیست و ماساژور ایرانی– آمریکایی که در این کشور زندگی می‌کند، در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ به کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان اضافه شد تا روند ریکاوری ملی‌پوشان با سرعت و کیفیت بهتری انجام شود.

مردان والیبال در نخستین دیدار هفته سوم از ساعت یک بامداد روز چهارشنبه به وقت تهران به مصاف حریف قدرتمند خود فرانسه خواهند رفت.

این در حالی است که در این هفته از رقابت‌ها امین اسماعیل‌نژاد و آرمان صالحی به دلیل عدم صدور ویزا از سوی آمریکایی‌ها، تیم ملی والیبال را همراهی نخواهند کرد و حضور بهروز عطایی، مصطفی کارخانه، حسین خوریانی، محمد ولی‌زاده و شهروز همایونفرمنش در این هفته از رقابت‌ها به دلیل عدم صدور ویزا قطعی نشده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327102

مهمترین اخبار ایران و جهان: