نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 20:16

۱۰ میلیارد تومان پارچه قاچاق با همکاری پلیس مازندران کشف شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک هزار و ۶۵۵ طاقه پارچه قاچاق با همکاری پلیس مازندران خبر داد و گفت: ۱۰ میلیارد تومان ارزش این پارچه‌ها برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان از کشف یک محموله قاچاق خبر داد و ابراز کرد: این محموله با همکاری پلیس مازندران کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه به دنبال اطلاعاتی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از یک عنصر قاچاق کالا به دست آوردند مشخص شد وی قصد انتقال مقادیر زیادی پارچه قاچاق با خودروی تریلی از یکی از استان‌های جنوبی کشور به مقصد استان‌های شمالی و تهران را دارد لذا این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: اکیپی از مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری فرماندهی انتظامی استان مازندران طی هماهنگی صورت گرفته خودروی مورد نظر را در محور ساری - قائم شهر توقیف کردند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه در بازرسی از خودرو توقیف شده یک هزار و ۶۵۵ طاقه انواع پارچه قاچاق فاقد اسناد مثبته کشف شد، گفت: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است همچنین این فرد قاچاقچی نیز در جریان عملیات پلیسی دستگیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1326202

مهمترین اخبار ایران و جهان: