نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 14:17

ساعت کار ادارات ایلام از امروز تغییر کرد

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار ایلام از تغییر ساعت کاری ادارات استان از امروز خبر داد و گفت: ۱۳ ظهر پایان کاری ادارات استان است.

ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری ایلام ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان ایلام گفت: ساعت کاری ادارات استان از امروز تغییر کرد و مدت فعالیت ادارات و شهرداری ها از فردا ساعت ۶ صبح تا ۱۳ ظهر تا ۱۵ شهریور ماه تعیین شده است.

وی افزود: این تغییر ساعت در راستای صرفه جویی در مصرف برق، کاهش مصرف حامل های انرژی و آسایش شهروندان اتخاذ شده است و دستگاه های اداری موظف هستند از ساعت ۱۲ ظهر و یک ساعت پایانی فعالیت روزانه خود سیستم های گرمایشی را خاموش کنند.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار ایلام در مورد مادران شاغل شیرده یا دارای فرزند زیر ۶ سال هم توضیح داد: این مادران یک ساعت شناور تاخیر در ورود به محل کار یا تعجیل در ترک اداره دارند.

نجفی با بیان اینکه این بخشنامه بر اساس موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری برای همه نهادهای عمومی و شهرداری ها اتخاذ شده است، تاکید کرد: کارمندان باید کسری ساعات اداری را به صورت دورکاری جبران کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ساعت کاری ادارات پیش از این از بازه زمانی ۲۱ خرداد تا امروز ساعت ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ تعیین شده بود.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1310946

مهمترین اخبار ایران و جهان: