نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 08:54

افزایش اعتبار تخصیص‌یافته به حوزه زنان و خانواده در دور دوم سفرها

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در راستای دور دوم سفر استانی آذربایجان شرقی گفت: اعتباراتی که در این سفر برای حوزه زنان و خانواده در نظر گرفته شده نسبت به بودجه سفر قبلی افزایش داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در راستای دومین دور سفر استانی به آذربایجان شرقی اظهار کرد: اعتباراتی که در این سفر برای حوزه زنان و خانواده استان در نظر گرفته شده افزایش چشمگیری نسبت به دور اول سفر به این استان داشته است.

وی افزود: اختصاص بودجه جهت اشتغال بانوان، تعمیر و تجهیز مدرسه شبانه‌روزی دخترانه هشترود و خوابگاه دخترانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ایجاد بازارچه‌های دائمی صنایع دستی بانوان، واگذاری مسکن رایگان به خانواده‌های دارای فرزندان ۴ قلو، کمک به اجرای طرح‌های آسیب‌زدایی و همچنین تکمیل و تجهیز پارک بانوان از جمله مواردی است که در دور دوم سفر استانی آذربایجان شرقی برای حوزه زنان و خانواده مصوب شده است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: مسئولیت اجرای این طرح‌ها و محل تأمین بودجه آن نیز مشخص است که با همکاری معاونت زنان و وزارت کشور، وزارت جهاد کشاورزی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان برنامه و بودجه و شرکت ملی صنایع مس ایران انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1289590

مهمترین اخبار ایران و جهان: