نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 08:49

انتخابات آبروی نظام و بسیار با اهمیت است

همدان- فرماندار همدان گفت:انتخابات آبروی نظام و بسیار با اهمیت بوده و سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی پیش روی ما در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان عصر امروز در نشستی با رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان ضمن دیدار و گفتگو در خصوص پاره‌ای از مسائل انتخابات در مرکز استان به تبادل نظر پرداختند.

فرماندار همدان در این نشست با بیان اینکه انتخابات آبروی نظام و بسیار با اهمیت است، اظهار کرد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی پیش روی ما در انتخابات است.

وی افزود: طبق فرموده امام و رهبری میزان رأی ملت و رأی مردم حق‌الناس و امانت است.

مسلم مخفی با بیان اینکه خدمت به مردم در همه بخش‌ها بهترین عامل ایجاد رضایتمندی است، گفت: اعتبارات قابل توجه سفر ریاست جمهوری به استان باعث فعال شدن، پیشرفت و تسریع در بهره برداری بسیاری از طرح‌های مهم و مؤثر در همدان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با امیدآفرینی و خدمت بی وقفه به مردم به دنبال فضایی مناسب جهت برگزاری انتخابات پرشور و با شکوه هستیم.

در ادامه این نشست رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان همدان با قدردانی از تلاش عوامل اجرایی انتخابات، از تعامل هیأت نظارت و آمادگی هرگونه همکاری در راستای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند خبر داد.

کریم مطهری موید افزود: ضمن بررسی و آسیب شناسی برخی از موارد در فرایند اجرایی انتخابات گذشته باید شرایط برگزاری انتخابات به نحو شایسته‌ای در مرکز استان فراهم شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1348390

مهمترین اخبار ایران و جهان: