نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 14:46

۵۱۰ خانواده زندانیان استان سمنان بسته معیشت دریافت کردند

سمنان- مدیرکل امور زندان‌های استان سمنان بابیان اینکه برای جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی به خانواده‌های زندانیان کمک می‌شود، گفت: ۵۱۰ خانوار بسته معیشتی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، امید کهربایی ظهر پنج شنبه در حاشیه توزیع بسته‌های معیشت به خانواده‌های زندانیان ضمن بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر ۵۱۰ خانواده زندانی استان سمنان بسته معیشت دریافت کردند، ابراز داشت: هدف از این اقدام که با مشارکت خیران صورت گرفته جلوگیری از بروز آسیب اجتماعی در اثر زندانی شدن یکی از اعضای خانواده است.

وی ضمن بیان اینکه تلاش شد تا اقلام ضروری نظیر برنج، روغن، ماکارونی و غیره برای خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار تأمین و برای آن‌ها ارسال شود، افزود: ارزش هر یک از بسته‌ها حدود هفت میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرکل امور زندان‌های استان سمنان بابیان اینکه در روز ولادت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر نیز ۲۱۵ خانوار نیازمند زندانیان کارت هدیه دریافت کردند، ابراز داشت: ارزش هر کارت هدیه ۱۰ میلیون ریال بوده است.

کهربایی ضمن بیان اینکه برای تحکیم بنیان خانواده در بین خانواده‌های نیازمند زندانی تلاش می‌شود، تصریح کرد: پیگیری اوضاع این خانواده‌ها و دستگیری از نیازمندان طی ایام الله دهه مبارک فجر دیگر اقدامی که در این راستا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های متنوع برای خانواده‌های زندانیان نیازمند استان سمنان در دستور کار بوده است، افزود: هدف از اجرای این برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی کاهش رنج مجازات به خانواده زندانی است که با مشارکت خیران و نیکوکاران و مردم و حمایت دستگاه قضا استان سمنان انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1029746

مهمترین اخبار ایران و جهان: