نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 09:42

برخورد با گران فروشی در بازار شب عید شهرستان بهار

همدان- معاون فرماندار شهرستان بهار از آغاز طرح تشدید نظارت بر عرضه کالاهای اساسی و برخورد با گران فروشی در بازار شب عید خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شامگاه پنجشنبه در چهارمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بهار بر لزوم نظارت بر بازار و کنترل قیمت کالاهای اساسی تاکید و اظهار کرد: نظارت مستمر بر بازار باید تا ایام شب عید ادامه داشته باشد و تلاش شود برای رفاه حال شهروندان این بازرسی‌ها با قوت و قدرت انجام و تدابیر لازم در این خصوص دنبال شود.

وی افزود: باید پیگیری‌های لازم در راستای افزایش سهمیه شهرستان در کالاهای اساسی و نظارت بر عرضه کالاها و کنترل قیمت‌ها توسط دستگاه‌های متولی صورت پذیرد.

معاون فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه باید جلوی افزایش قیمت کالاها خارج از نرخ مصوب به نفع جیب سودجویان را گرفت، تاکید کرد: دستگاه‌های مسئول مکلف هستند که قیمت‌ها را به طور دقیق بررسی و سود متعارف هر نوع کالا و خدمات را مشخص کنند.

شفیعی ادامه داد: اجرای حکم پرونده‌های گرانفروشی باید بدون هیچ‌گونه اغماضی انجام و با گرانفروشان و اخلالگران برخورد جدی و قاطع شود.

در ادامه این جلسه رئیس اداره صمت شهرستان ضمن ارائه گزارشی از بازار از رشد عملکرد نظارت و بازرسی در سه ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و به جایگاه برتر شهرستان بهار از لحاظ عملکرد حوزه نظارت و بازرسی در بین سایر شهرستان‌ها اشاره کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1053690

مهمترین اخبار ایران و جهان: