نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 16:12

مجموعه وزارت اطلاعات خیرخواه و مورد وثوق مردم است

بیله سوار - امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: مجموعه وزارت اطلاعات خیر خواه و مورد وثوق مردم ایران اسلامی است و همواره در کنار عزت ایران گام برداشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد: تقوا برای انسان رهایی و نجات می‌آورد و یکی از موانع رسیدن انسان‌ها به تقوا، حب و محبت دنیا است.

وی خاطرنشان کرد: اگر حب دنیا بر انسان سوار شود و گرایش و سوگیری‌های زندگی وی را به سمت و سوی غرایض دنیوی سوق دهد، انسان نمی‌تواند تقوا داشته باشد و از سعادت اخروی باز می‌ماند و هلاک خواهد شد.

امام جمعه بیله سوار با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان، میلاد باسعادت و فرخنده منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، از مجاهدت‌های خاموش و گمنامانه نیروهای مخلص و ولایی وزارت اطلاعات تقدیر و تشکر کرد.

عزیزی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راستای دفاع تمام قد از آبروی نظام و دفاع از کیان جمهوری اسلامی بصورت شبانه روزی و گمنامانه تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به کارنامه درخشان چندین ساله مجموعه انقلابی و مکتبی وزارت اطلاعات تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در این سال‌ها با تلاش‌ها و مجاهدت‌های خاموش خود توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران را در نطفه خفه کرده و با مهندسی معکوس و جذب جاسوسی‌های دشمنان به نفع کشورمان، درصدد کسب اطلاعات از کشورهای متخاصم و ضربه‌های متعدد به سیستم‌های اطلاعاتی آنان برآمدند.

امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه مجموعه وزارت اطلاعات خیر خواه و مورد وثوق مردم ایران اسلامی است، افزود: به اذعان خود دشمنان وزارت اطلاعات در دنیا حرف اول را می‌زند و این امر در بحث مؤلفه‌های امنیت ملی نشانگر عملکرد عالی این وزارتخانه انقلابی است و از همین تریبون مقدس از ریاست و پرسنل انقلابی و ولایی اداره اطلاعات شهرستان بیله سوار تقدیر و تشکر می‌کنیم.

عزیزی با تبریک میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، از دولت و مسئولان کشوری خواست؛ با استفاده از نیروهای جوان نخبه در عرصه‌های مختلف، زمینه اشتغال و ازدواج آنان را فراهم کنند و به این امر مهم بودجه کافی و در شأن این قشر اختصاص دهند.

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری، کمیته امداد را یادگار حضرت امام راحل (ره)، یاری کننده مستضعفین جامعه و آبروی نظام دانست و افزود: مردم همانند گذشته در جشن احسان و نیکوکاری بصورت پرشور شرکت کرده و با احسانات خود نیازمندان را در ایام منتهی به عید نوروز خوشحال خواهند کرد.

امام جمعه بیله سوار فرارسیدن ۱۵ اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی را یادآور شد و از مسئولان دولتی خواست؛ با توجه به مشکلات مربوط به نهاده‌های دامی دامداران و عشایر منطقه نهایت همکاری و مدیریت را در اراضی مربوط به منابع طبیعی کشور داشته باشند تا بلکه اندکی از گرفتاری و دغدغه دامداران غیور و زحمتکش منطقه کاسته شود.

وی با تقدیر از مدیر مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار به خاطر فعالیت‌های مستمر فرهنگی در سطح شهرستان افزود: اعضای کانون مساجد در کنار سایر نهادهای فرهنگی شهرستان، کارنامه درخشانی از خود نشان دادند که جشنواره منطقه‌ای فرهنگی هنری مرزداران نمونه بارز این فعالیت‌ها بود که از شبکه‌های مختلف رسانه ملی به صورت زنده پوشش رسانه‌ای را در این خصوص انجام دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1070202

مهمترین اخبار ایران و جهان: