نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 15:02

۱۰۰ میلیارد ریال برای لایروبی حوضچه بندر لاور ساحلی اختصاص یافت

بوشهر- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال به پروژه لایروبی حوضچه بندر لاور ساحلی شهرستان دشتی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر صفایی ظهر پنجشنبه در بازدید از بندر لاور ساحلی در بوشهر اظهار داشت: توسعه بنادر استان بوشهر به عنوان یک اولویت مهم دنبال می‌شود و طرح‌های مهمی در این استان در دست اجرا است.

وی توسعه کسب و کارها در کنار دریا را یکی از مزایای اجرای طرح‌های بندری عنوان کرد و ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های بندری باعث می‌شود تا کسب و کار ساحل‌نشینان در بنادر کوچک رونقی بیش از پیش پیدا کند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه لایروبی حوضچه بندر لاور ساحلی شهرستان دشتی استان بوشهر اختصاص یافت.

وی رویکرد سازمان بنادر را ارتقای وضعیت معیشت و رفاه ساحل‌نشینان عنوان کرد و ادامه داد: پروژه لایروبی حوضچه بندر لاور ساحلی نیز در همین راستا انجام می‌شود.

صفایی خاطرنشان کرد: ساماندهی شناورهای آماده فعالیت در بندر لاور ساحلی از دیگر مطالبات ساحل نشینان است که با جدیت پیگیری خواهد شد.

ساماندهی لنج‌ها

مدیرکل بادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: در جنوب کشور ۲ هزار و ۵۰۰ لنج تجاری وجود دارد که از این شمار هزار و ۸۵۰ لنج آن در استان بوشهر فعالیت دارد.

محمد شکیبی نسب گفت: در بندر لاور ساحلی تنگستان نیز ۲۰ لنج ساخته شده و آماده ساماندهی است که پیگیری‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1068146

مهمترین اخبار ایران و جهان: