نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 13:07

اعزام ١۶٠ طلبه زنجانی به اردوی راهیان نور

مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان گفت: ١۶٠ نفر از طلاب و روحانیون استان در قالب ۴ کاروان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام ابراهیم نصیری، مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان در جمع خبرنگاران از اعزام طلاب و روحانیون استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردو‌های راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: همزمان با آغاز ایام اعزام زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور، طلاب و روحانیون استان نیز آماده اعزام به اردو‌های راهیان نور جنوب کشور شدند.

مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان با بیان اینکه از ٢۰ بهمن سال‌جاری همزمان با اعزام دانش‌آموزان به اردو‌های راهیان نور ۴۰ نفر از خواهران طلاب در قالب یک اتوبوس همراه دانش آموزان به اردوی راهیان نور اعزام شدند، گفت: خوشبختانه این طرح با استقبال خوبی مواجه و بازتاب گسترده‌ای داشت.

حجت الاسلام نصیری با بیان اینکه از ۱۰ تا ۱۳ اسفند ماه سال جاری ۱۶۰ نفر از طلاب و روحانیون استان در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور دارند، عنوان کرد: این طلاب در قالب ۴ دستگاه اتوبوس از سطح استان زنجان اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: کاروان‌های اعزامی از یادمان‌های فتح المبین، اروند رود، علقمه، نهر خین، شلمچه، طلائیه، هویزه و معراج شهدا بازدید خواهند کرد.

مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: از آغاز اعزام اولین گروه تا اعزام آخرین گروه کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور ت طلاب خواهر و برادر به عنوان مبلغین در کاروان‌ها حضور خواهند داشت.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1068002

مهمترین اخبار ایران و جهان: