نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 09:18

پلمپ دو انبار ضایعاتی در بندرعباس

سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با استناد به اختیارات قانونی، پس از اخذ نظر کارشناسی از اداره کار، بهداشت و محیط زیست با دستور مرجع قضایی جهت پلمپ این دو انبار واقع در روستای آبشورک اقدام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید جمالی رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس اظهار داشت : در راستای صیانت از قوانین، مقررات و حقوق شهروندان با استناد به ماده ۶۸۸ مجازات اسلامی و قانون مدیریت پسماند، علیه دو فقره انبار ضایعاتی بزرگ در روستای آبشورک بر اساس آیین دادرسی کیفری اعلام جرم و به دنبال آن با دستور مرجع قضایی پلمپ شد.

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با استناد به اختیارات قانونی، پس از اخذ نظر کارشناسی از اداره کار، بهداشت و محیط زیست با دستور مرجع قضایی جهت پلمپ این دو انبار واقع در روستای آبشورک اقدام کرد.

جمالی گفت: وجود انبارهای ضایعاتی غیرمجاز در شهر و افزایش بیش از حد آن موجب زیاد شدن سرقت ها و پاتوقی برای افراد معتاد شده است، که این معضل تهدید جدی علیه سلامت عمومی شهروندان، آسیب زدن به زیرساخت ها، ایجاد ناامنی برای شهروندان و نازیبایی شهر می شود.

رییس سازمان مدیریت پسمان شهرداری بندر عباس خاطرنشان کرد: متهمان همگی اتباع بیگانه بودند که با توجه به مشهود بودن جرم و عدم تودیع وثیقه در بازداشت  قرار دارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1073390

مهمترین اخبار ایران و جهان: