نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 17:05

حضور مردم در راهپیمایی توهمات پوشالی خیال‏پردازان رانقش برآب کرد

ساوه-امام جمعه ساوه گفت:حضورتماشایی مردم غیور، فهیم، شجاع و بابصیرت، تمام توهمات پوشالی خیال‏پردازان رانقش برآب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه، با اشاره به حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اظهار داشت: روز ۲۲ بهمن را درواقع باید روز"مردم بنامیم، معجزه حضور مردم هم از نظر جمعیت و کمیت و کیفیت حضور که در سرما و برف، بانشاط و شور و شعور انقلابی به میدان آمده بودند؛ هم بر سرمایه اجتماعی ایران و نظام افزود و هم پشت دوستان انقلاب در جهان را گرم کرد و هم دشمنان را مبهوت و متحیر ساخت که پیامدها و برکات آن به‌تدریج رخ خواهد نمایاند.

وی افزود: راه‏پیمایی یوم ‏الله ۲۲ بهمن امسال، جلوه‏ای از واقعیتی بود که مردم برای پاسخ دادن به یاوه‏ سرایی ‏هایی که در ماه‌های اخیر علیه انقلاب اسلامی و نظام برآمده از آن صورت‏ گرفته بود، با جوش و خروش بیشتر و حضور گسترده‌تر به صحنه آمدند و همه معاندان را ناامید کردند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: محتوای مطالبی که در ماه‌ها و هفته‌های قبل از ۲۲ بهمن توسط بوق‌های تبلیغاتی دشمنان و معاندان در قالب‌های مختلف منتشر می‌شد این بود که مردم ایران در راه‏پیمایی شرکت نخواهند کرد و این واقعه به‏ معنای «نه» گفتن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: اما حضور تماشایی مردم غیور، فهیم، شجاع وبا بصیرت تمام توهمات پوشالی خیال‏پردازان را نقش برآب کرد و بار دیگر به دشمنان خارجی و داخلی و برخی از کج‌فهم‌ها نشان داد مردمی که از آن دم می‌زنید، کسانی نیستند که در تخیلات شما جولان می‌زنند! بلکه مردم همان کسانی هستند که با تمام مشکلات پای انقلاب خود وآرمان‌های او ایستاده ‏اند.

حجت الاسلام رحیمی گفت: اگر نسبت به برخی مسائل معیشتی و غیر آن هم گله‏ مند هستند به مجرد این‌که متوجه شدند دشمنان از آن سوءاستفاده می‌کنند، صف خود را جدا خواهند و در برابر اغتشاشگران از انقلاب دفاع خواهند کرد.

رحیمی با اشاره به عید مبعث گفت: یکی از منت‌های بزرگ خدا بر بشریت مسئله بعثت بود. و هدف از بعثت، تزکیه نفوس بود و تزکیه نفوس به این است که انسان در دل خود یک آتش نشانی را ایجاد کند و اجازه ندهد هیچ آتش فشانی به وجود آید.

رحیمی از حضور و قیام امام خمینی (ره) به عنوان یک بعثت جدید یاد کرد و گفت: تجلی همان بعثت، ظهور و قیام امام خمینی بود که در یک زمان قیام کرد که مردم به ذلت کشیده شده بودند، امام در آن روز فرمودند چه ولی فقیه قائم باشد یا قاعد باشد، حق حکومت مال اسلام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1042090

مهمترین اخبار ایران و جهان: