نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 09:11

بنیاد مسکن گچساران در سال 1401 چه کرد؟/از اجرای 242 طرح عمرانی تا آسفالت معابر 20 روستا

رئیس بنیاد مسکن گچساران گفت: :امسال ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار استانی به توسعه عمران روستایی این شهرستان اختصاص یافت که از این میزان تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

محمدمراد راغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امسال ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار استانی به توسعه عمران روستایی گچساران اختصاص یافت

وی بیان کرد: از این میزان تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

رئیس بنیاد مسکن گچساران تصریح کرد: با این اعتبار استانی هم اکنون بیش از ۶۰ طرح عمرانی در شهرستان در دست اجراست.

راغ پور با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارد گفت: در یکسال گذشته تا کنون یکهزار و ۸۱۸ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی برای توسعه مناطق محروم گچساران اختصاص یافت.

رئیس بنیاد مسکن گچساران خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از ۲۴۲ طرح عمرانی در مناطق روستایی این شهرستان اجرا شد.

راغ پور بیان کرد: بیش از ۱۰۳ میلیارد ریال اعتبار در نوبت اول از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی امسال به روستاهای گچساران اختصاص یافت که در این زمینه بیش ۳۰ طرح در دست اجراست.

وی افزود: همچنین در نوبت دوم از محل مسئولیت های اجتماعی ۱۴۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی در روستایی گچساران در نظر گرفته شد که هم اکنون در مرحله انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت نفت می باشیم.

رئیس بنیاد مسکن گچساران ادامه داد: معابر ۲۰ روستای این شهرستان امسال با اعتباری بیش از ۴۳۲ میلیارد ریال از محل قیر رایگان آسفالت شد.

راغ پور اضافه کرد: این روستاها شامل امامزاده جعفر، شهرک مهاجرین، پاکوه، تلخاب شیرین  و ..است.

وی عنوان کرد: این طرح ها در قالب طرح هادی در راستای بهبود محیط روستایی، بالابردن سطح استانداردهای زندگی، توسعه خدمات رسانی به روستائیان و افزایش رضایتمندی ساکنان روستاهای اجرا می شود.

رئیس بنیاد مسکن گچساران اظهار کرد: تاکنون طرح هادی در ۵۲ روستای بالای ۲۰ خانوار و چهار روستای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده است.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1060202

مهمترین اخبار ایران و جهان: