نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 08:41

هدف اصلی تشکیل قرارگاه غدیر حل مشکلات مردم سیستان خارج از بروکراسی‌های اداری است

وزیر کشور گفت: هدف اصلی تشکیل قرارگاه غدیر حل مشکلات مردم سیستان خارج از بروکراسی‌های اداری است و همه مسئولیت دارند تا به وظایف خود در این قرارگاه عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه سفر به سیستان و در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: منطقه سیستان اهمیت فراوانی دارد اما چندی است که دچار مشکلاتی شده که عمده آن نیز به حوزه آب مربوط می شود.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم و همه ما به شکل های مختلف خادم مردم هستیم چراکه شأن مسئولان خدمت‌گزاری است.

وزیر کشور با بیان اینکه همه ما اعم از نیروهای نظامی و فرمانداران خدمتگزار مردم هستیم، تصریح کرد: دولت تلاش مضاعفی برای برطرف کردن مشکلات سیستان‌ و بلوچستان دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سفرهای قبلی قرارگاه غدیر ویژه حل مشکلات منطقه سیستان تشکیل شد که مسئولیت آن با استاندار است.

وحیدی اذعان کرد: هدف اصلی تشکیل قرارگاه غدیر حل مشکلات مردم سیستان خارج از بروکراسی‌های اداری است و همه مسئولیت دارند تا به وظایف خود در این قرارگاه عمل کنند.

وی با اشاره به انتقال آب چاه نیمه ها بیان کرد: اگر یک کار جهادی در موضوع چاه نیمه ها صورت نمی گرفت هم اینک ما مشکلات بیشتری در حوزه تامین آب این منطقه داشتیم.

وزیر کشور افزود: در رابطه با حل مشکل آب منطقه سیستان همزمان چند طرح مختلف برای تامین آب آشامیدنی دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر اشتغالزایی در منطقه سیستان تصریح کرد: باید با ایجاد شغل شرایطی را ایجاد کنیم که مردم در این منطقه بمانند و هیچ کاری ضروری تر از این نیست.

وحیدی ادامه داد: افرادی در صدد هستند تا با ایجاد خلل، مشکلاتی در استان ایجاد کنند، اما ما باید هوشیار باشیم و با قدرت برای توسعه روز افزون این خطه گام برداریم.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از آسیب های اجتماعی از عدم اشتغال منشعب می شود، تصریح کرد: باید با توانمندسازی افراد حداکثر حمایت را از افراد جویای کار داشته باشیم.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1049790

مهمترین اخبار ایران و جهان: