نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 12:00

حیاط دولت| خاندوزی: میراث ۱۰ سال گذشته را قدم به قدم اصلاح می‌کنیم

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه سوم اسفند) هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،‌ اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه سوم اسفند) هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

میراث ۱۰ سال گذشته را قدم به قدم اصلاح می‌کنیم

 احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت:در واکنش به حاشیه ایجاد شده درباره سوال خبرنگاری در نشست خبری روز گذشته خود، اظهار کرد: سوال در مورد مسأله حکمرانی اقتصادی بود که به تفصیل در مورد آن صحبت کردم و طولانی ترین پاسخی که داده شده مربوط به حکمرانی اقتصادی بود. من به تفصیل به آن خانم پاسخ دادم چه اتفاقی در حکمرانی اقتصادی در یک سال و نیم گذشته رخداده است. با وجود فشارهای داخلی و خارجی که وجود دارد، میراث ۱۰ سال گذشته را قدم به قدم اصلاح می کنیم. متاسفانه شیطنت کردند و عبارت اول را رسانه ای کردند.

وی همچنین در خصوص تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی گفت: بانک مرکزی اعلام کرده که این کار انجام شده و گزارش آن را داده است که ۸/۵ میلیون حساب انجام شده است.

این خبر در حال تکمیل است.....

منبع: فارس
شناسه خبر: 1050202

مهمترین اخبار ایران و جهان: