نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 10:45

نجات جان 2 معلم در روستای نآور شهرستان چالدران

رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان چالدران از نجات جان دو معلم در روستای ناور شهرستان چالدران به دلیل سرما و کولاک شدید توسط یک تیم تخصصی کوهستان این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رضا حسن زاده رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان چالدران اظهار داشت: در تاریخ دوم اسفند ماه ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۱۷ در پی تماس تلفنی با کشیک شعبه چالدران مبنی بر گرفتار شدن ۲ نفر در برف و کولاک در روستای ناور بلافاصله یک تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان چالدران با هماهنگی مدیریت بحران به منطقه اعزام و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

وی ادامه داد: افراد گرفتار شده در برف و کولاک، ۲ معلم بودند که در راه برگشت به شهر، به‌دلیل برف و کولاک و سرمای شدید، متاسفانه یکی از معلمان دچار سرمازدگی شده بود. 

حسن‌زاده افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان چالدران با همکاری همکاران اداره راه و ترابری، پس از ۶ ساعت تلاش بی وقفه در ارتفاعات به افراد گرفتار شده در برف و کولاک رسیده و پس از انجام اقدامات اولیه امدادی مورد نیاز، آنان را به بیمارستان شهید بهشتی چالدران انتقال دادند‌

رئیس شعبه هلال احمر چالدران یادآور شد: این عملیات پس از ۶ ساعت در ساعت ۲۳ روز ۲ اسفند ۱۴۰۱ به با تلاش امدادگران به پایان رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1050002

مهمترین اخبار ایران و جهان: