نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 12:35

همه خود را برای شرکت در راهپیمایی تاریخ‌ساز ۲۲ بهمن سهیم می‌دانند

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تاکید کرد: همه خود را برای شرکت در این راهپیمایی تاریخ‌ساز و تحول‌ساز سهیم می‌دانند.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیروزی مردم ایران در ۲۲ بهمن با نصرت الهی و تقدیم هزاران شهید و زندانی و شکنجه و تبعید بهترین فرزندان این ملت به دست آمد.

وی، عنوان کرد: باید با تمام وجود این نظام را حفظ کنیم و به وظایف و تکالیفی که بر عهده داریم عمل کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، بیان داشت: پیروزی ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ نشان داد که ملت‌های تحت ستم با توکل به خداوند متعال و صبر و مقاومت می‌توانند بر ظالمین و مستکبرین پیروز شوند.

حجت الاسلام شاهرخی، افزود: پیروزی ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ برای ملت ایران و امت اسلامی پیروزی‌های متعددی را در پی داشت، از جمله برای ملت ایران، پیروزی در دفاع مقدس را به ارمغان آورد، قطعاً شهیدان انقلاب اسلامی اگر در بین ما می‌بودند این روز را گرامی می‌داشتند و در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت می‌کردند.

وی با اشاره به حضور انبوده، متراکم، دسته جمعی و خانوادگی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این حضور را در شهرها، روستاها، بخش‌ها و… شاهد هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه برای حفظ نظام سختی‌ها و رنج‌ها کشیده شده است و هزاران شهید تقدیم شده است، گفت: در این راستا مردم خود را برای شرکت در این راهپیمایی تاریخ ساز و تحول ساز سهیم می‌دانند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1032946

مهمترین اخبار ایران و جهان: