نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 18:48

مادر شهیدان «محمدصادق و علیرضا بابائی» به فرزندان شهیدش پیوست

اراک- مرحومه حاجیه خانم «صدیقه دهقان» مادر شهیدان «محمدصادق و علیرضا بابائی جاپلقی» به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحومه حاجیه خانم «صدیقه دهقان» مادر شهیدان والامقام «محمدصادق و علیرضا بابائی جاپلقی» از شهدای استان مرکزی آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و تدفین مادر شهید، فردا جمعه ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۱۱ صبح در بهشت زهرای اراک و قطعه صالحین برگزار می‌شود.

همچنین مراسم گرامیداشت و ختم این مادر بزرگوار روز جمعه ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶ در مسجد مرحوم حاج انتظام واقع در میدان شریعتی - خیابان پورمحسن اراک برگزار خواهد شد.

گفتنی است شهید محمدصادق بابائی جاپلقی سال ۱۳۳۶ و برادرش شهید علیرضا سال ۱۳۴۳ در اراک متولد و در سال‌های ۱۳۶۶ و ۱۳۶۳ در عملیات کربلای ۵ و منطقه شرق دجله به شهادت رسیدند.

پیام تسلیت فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

درگذشت بانوی پرهیزگار، مومنه جلیل القدر مرحومه حاجیه خانم «صدیقه دهقان» مادر شهیدان والامقام و حماسه سازان در دوران دفاع مقدس و عاشورایی ملت ایران، شهیدان «محمدصادق و علیرضا بابائی جاپلقی»، موجب تأثر و تألم گردید.

بی شک نام این مادر ارجمند و شریفه که تربیت یافتگان دامان پاک و معنوی او برای ایران و ایرانی افتخارآفرین و سمبل مقاومت، ایثار و فداکاری نسل‌های این سرزمین قرار گرفته اند، برای همیشه در حافظه تاریخی کشور عزیزمان زنده خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت را به بیت معظم شهیدان بابایی و مردم شهید پرور، انقلابی و ولایتمدار استان مرکزی و شهر اراک تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان و داغدیدگان عزیز صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1040890

مهمترین اخبار ایران و جهان: