نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 16:23

انتقاد امام جمعه از بی‌عدالتی درمانی نسبت به کهگیلویه/وحدانی: می‌خواهند کا را آسان تمام کنند!

امام جمعه دهدشت با توجه به احداث بیمارستان دیگر در این شهرستان گفت: در دانشگاه علوم پزشکی آینده‌نگری وجود ندارد و برای تسهیل در کار می‌خواهند این بیمارستان را در محوطه آن ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی‌ وحدانی‌فر در نشست مجمع سلامت این شهرستان ظرفیت بیمارستان دهدشت را ناکافی عنوان و خواستار تقویت آن شد.

امام جمعه دهدشت احداث یک بیمارستان دیگر برای این شهرستان را ضروری عنوان و با توجه به پدافند غیرعامل گفت: کارشناسان امر  می‌گوید این بیمارستان در فضای جدیدی احداث شود

وی افزود: دولت زمین‌های دیگری در شهرستان دارد و در این مکان‌ها بیمارستان احداث شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که اگر این بیمارستان در محوطه بیمارستان فعلی احداث شود گفت: اگر زلزله‌ای اتفاق بیفتد با مشکل مواجه خواهیم شد، ضمن تشکر از زحمات نماینده کهگیلویه در این راستا، اما در دانشگاه علوم پزشکی آینده‌نگری وجود ندارد و می‌خواهند کار را آسان تمام کنند.

وی اظهار کرد: باید نگاه کلان به کهگیلویه شود،  چطور در سایر شهرستان‌ها چندین بیمارستان وجود دارد؟ باید این جفا جبران شود و صد تخت هم کافی نیست.

وی داشتن چندین آمبولانس برای شهرهای کهگیلویه را ضروری عنوان و بیان کرد: اگر آمبولانس خوب داشته باشیم خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر وضعیت تصفیه‌خانه و فاضلاب شهری دهدشت را نگران کننده عنوان و خواستار توجه جدی متولیان امر در این راستا شد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036290

مهمترین اخبار ایران و جهان: