نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 10:31

صنایع بزرگ استان بوشهر با آموزش و پرورش همراهی کنند

بوشهر - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: صنایع بزرگ استان بوشهر با آموزش و پرورش همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی دوشنبه‌شب در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری اظهار داشت: پتروشیمی‌ها و شرکت‌های بزرگ نفت و گاز با ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌توانند بیش از پیش در ارتقای جایگاه آموزش و پرورش استان بوشهر و رشد علمی و فرهنگی آینده سازان این مرز و بوم مؤثر باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی، مهمترین برنامه راهبردی استان است، تصریح کرد: اعزام ۱۴ هزار دانش‌آموز به سفر تربیتی راهیان نور، شرکت پنج هزار دانش‌آموز در آئین معنوی اعتکاف از برنامه‌های مهم سال تحصیلی جاری است.

موحدی از برگزاری ۵۸۲ یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان در سال تحصیلی جاری خبر داد و بیان کرد: نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان برگزار شد و در توسعه فرهنگ اقامه نماز ۱۸ پیش اجلاسیه نماز در شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش برگزار شده است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش‌های بزرگ فرزندان مکتب حاج قاسم با حضور بیش از ۸۰۰ دانش‌آموز پسر و دختران فاطمی، رهروان زینبی با حضور بیش از هزار دانش‌آموز دختر، بخشی دیگری از اقدامات آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به مشارکت روحانیون در برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدارس استان عنوان کرد: هم اکنون بیش از ۷۰۰ روحانی در مدارس استان بوشهر مشغول فعالیت‌های تبلیغی، عقیدتی و فرهنگی هستند که این تعداد نسبت به دوره‌های قبل رشد بسیار ارزشمند و قابل توجهی دارد.

موحدی تأکید کرد: تبدیل گفتمان آموزش و پرورش به مطالبه اصلی جامعه و حاکمیت، بهترین راهکار برای جلوگیری از اتفاقات اخیر در آینده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1037346

مهمترین اخبار ایران و جهان: