نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 00:17

رشد اقتصادی در شهرستان گناوه تسریع می‌شود

گناوه- فرماندار گناوه با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال «مهار تورم، رشد تولید» توسط مقام معظم رهبری گفت: در تلاش هستیم که در مقوله رشد اقتصادی شهرستان قدم های خوبی برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری سه شنبه شب در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۲ و قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدوارم امسال که آغاز آن متبرک شده به ماه ضیافت الله مزین شده است، سال پر خیر و برکتی باشد و خداوند متعال بهترین مقدرات را برای مردم ایران اسلامی، خصوصاً مردم شریف و شهیدپرور شهرستان گناوه رقم بزند.

فرماندار گناوه افزود: با توجه به نام گذاری شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» توسط مقام معظم رهبری، بی شک در تلاش هستیم که در مقوله رشد اقتصادی شهرستان با رفع موانع تولید و همدلی تمامی خدمت گذاران نظام اسلامی قدم‌های خوبی برداریم.

وی گفت: افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های کلان اقتصادی از جمله طرح‌های توسعه بندرهای گناوه و ریگ، کلنگ زنی کارخانه فولاد و سایر پروژه‌های مهم دیگر که در هفته دولت، دهه فجر و سفر دوم رئیس محترم جمهوری به استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ اتفاق افتاد این نوید را به مردم شریف شهرستان می‌دهد که بزودی شاهد روند رو به رشد شاخص‌های اقتصادی از جمله کاهش نرخ بیکاری و افزایش سرمایه گذاری خواهیم بود.

گردشگران با ظرفیت‌های گناوه آشنا شوند

صفری تصریح کرد: مردم شهرستان گناوه در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی و اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر با طراحی و برنامه ریزی دشمنان ملت ایران اتفاق افتاد، هم در کنار همه مردم ایران با بصیرت، درایت، تشخیص و آگاهی خود و با حضور به موقع در صحنه، توانستند برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران اضافه کنند.

وی یادآور شد: در حوزه گردشگری شهرستان گناوه با دارا بودن ظرفیت‌های قابل توجه، یکی از مقاصد خوب برای حضور گردشگران و مهمانان نوروزی است و لذا اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم این شهرستان از آحاد ملت ایران دعوت می‌کنم که در سال ۱۴۰۲ با سفر به شهرستان گناوه میهمان مردم خوب این منطقه باشند و با ظرفیت‌های قابل توجه تاریخی، فرهنگی و جغرافیایی این دیارِ کهن آشنا شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1103490

مهمترین اخبار ایران و جهان: