نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 14:42

اجرای مرحله دوم هوشمندسازی توزیع یارانه آرد و نان از 25 بهمن

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله دوم طرح هوشمندسازی توزیع یارانه آرد و نان به طور رسمی از ۲۵ بهمن‌ماه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر صبح امروز در جمع خبرنگاران از آغاز مرحله دوم طرح هوشمندسازی توزیع یارانه آرد و نان از ۱۷ بهمن‌ماه خبر داد و گفت: این طرح به طور رسمی از ۲۵ بهمن‌ماه اجرا می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مرحله پرداخت تشویقی به نانوایی‌ها از ۱۵ به ۳۰ درصد از ۱۷ بهمن اجرا شده است، ادامه داد: در این طرح متناسب‌سازی سهمیه آرد در ۲ سامانه «نانینو» که سامانه هوشمند پرداخت الکترونیکی مصرف‌کننده است و سامانه «توزیع آرد» موجود در ادارات غله استان‌ها بررسی می‌شود که این ۲ سامانه به یک‌دیگر متصل می‌شوند و سهمیه آرد بر اساس فروش در نانینو مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح افزایش قیمت نان نداریم، بیان داشت: در واقع سهمیه آرد بر اساس فروش در سامانه، کیفیت نان و استقبال مصرف‌کنندگان از نانوایی‌ها توزیع می‌شود.

برزگر در پایان توضیح داد: امیدواریم در این فاز نیز مانند فاز اول که ۲۵ درصد از مصرف و خروج آرد در شبکه‌های مصرف نان خانوار جلوگیری شد مصرف بهینه از منابع کشور رقم بخورد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1027790

مهمترین اخبار ایران و جهان: